FAQ

  1. Patiešām zemas cenas?
    Jā, cenas uz mūsu precēm ir zemas, jo tās tiek pārdotas bez starpniekiem.

    Piemēram, Jūs varat salīdzināt precēs sekojošās interneta vietnēs:
    1) Perlotava
    2) Stilamaja
    3) Akmensrotas
    4) Viviane
    5) Almego
    6) google

    Un citās līdzīgās vietnēs.
  2. Vai obligāti ir jāveic pasūtījums, vai var atbraukt un apskatīt visu uz vietas?
    Pasūtījums noteikti ir jāveic. Jūs varat atbraukt un apskatīt uz vietas to, ko iepriekš esat pievienojuši savam pasūtījumam. Mēs esam privātpersonas, nevis veikals. Minimāla pasūtīšanas summa - 10 EUR. Saņemot preces uz vietas ir iespējams atteikties ne vairāk kā 20% no visām pasūtītām precēm.
  3. Sudrabs un zelts?
    Jā.

    Zemāk ir dots sudraba un zelta karātu saraksts:
    8K (8 karāti) - 333 prove;
    9K (9 karāti) - 375 prove;
    10K (10 karāti) - 417 prove;
    12K (12 karāti) - 500 prove;
    14K (14 karāti) - 583 prove;
    16K (16 karāti) - 625 prove;
    18K (18 karāti) - 750 prove;
    20K (20 karāti) - 833 prove;
    22K (22 karāti) - 916 prove;
    23K (23 karāti) - 958 prove;
    925 subraba prove;
    999 zelta prove.

    Prove 18 karāti - ir augstas proves grupa, 12 karāti un 14 karāti - vidēja grupa, 8 karāti un 9 karāti - zemākā prove.

    Par "Gold Filled‎", "Solid Gold" un "Gold Plated", lūdzu, lasiet internetā.
    bilde
  4. Pasūtījums ir noformēts, bet ar mani diennakts laikā nav sazinājies administrators?
    Paldies, ka noformējāt pasūtījumu. Ja diennakts laika ar Jums nav sazinājies mūsu portāla administrators, tas nozīmē, ka sanāca kļūme un mēs diemžēl nesaņēmām Jūsu pasūtījumu. Atvainojamies! Noformējiet, lūdzu, pasūtījumu vēl vienu reizi. Liels paldies!
  5. Dārgakmeņi un pusdārgakmeņi?
    Zemāk ir dotas tiešsaistes uz dārgakmeņu un pusdārgakmeņu sarakstu:

    attēls 1
    attēls 2
    attēls 3
    attēls 4
    attēls 5
    attēls 6
  6. Dāvana?!
    Pērkot uz summu vairāk par 35 EUR, Jums ir bezmaksas dāvana =)
  7. Pasūtījums ir anulēts?
    Pasūtījums ir atcelts, jo laikus netika apmaksāts. Jums ir nepieciešams apmaksāt pasūtījumu 2-3 darba dienu laika no noformēšanas brīža.

    Ja vēlaties atlikt apmaksu - noformējiet pasūtījumu vēl vienu reizi.
  8. Vai ir vērts tirgoties?
    Nē, nav vērts. Cenas nevariējas.
  9. Vai ir iespējams apmainīt iegādātas preces?
    Nē. Tas pats attiecas uz precēm, kuras Jūs iegādājaties, bet kuras Jums kaut kādu iemeslu dēļ nepatika.
  10. Kā ir ar preču atgriešanu?
    Mēs sekojam mūsu preču cenām un kvalitātei. Bet protams, var gadīties strīdīgas situācijas (ražošanas defekti).

    Lai noteiktu kaitējumu, kas ir nodarīts pircējam, mums ir nepieciešams detalizēts apraksts (vai fotogrāfija), kas tieši klientu neapmierina. 1-3 dienu laika (no pirkšanas dienas) mēs atbildam uz Jūsu vēstuli un izdarām kopīgu izvēli, kas būs optimāla abām pusēm.

    Ja prece ir sabojāta klienta nevīžīgas attieksmes dēļ, atradās ekspluatācijā, ja prece nav oriģinālā iepakojumā vai ja iepakojums ir būtiski sabojāts – visa atbildība ir uz pircēja, un mēs atsakām klientam preces atgriešanu vai kompensāciju par mūsu produkciju.

    Preci nevar apmainīt uz jebkuru citu.
  11. Ko nozīmē F izmērs?
    F izmērs ir Free izmērs, kas atbilst tiem parametriem, kuri ir norādīti preces aprakstā. Tas var būt gan XS, S, M, gan L izmērs. Lūdzu, lietojiet izmēru diagrammu.
  12. Vai piegādāšanas apmaksa ir ietverta preces cenā?
    Nē, piegādāšanas apmaksa nav ietverta preces cenā.

    Pasūtījuma piegādāšanas apmaksa (Latvijas Pasts, Post24):
    līdz 1 kg - 5.00 EUR
    līdz 2 kg - 6.50 EUR
  13. Apmaksas veidi?
    Mums ir divi apmaksas veidi (Latvijas iedzīvotājiem):

    1) apmaksa caur Swedbank – gadījumā, ja Jūs gribas saņemt pasūtījumu uz Jūsu adreses bez starpniekiem;
    2) apmaksa personīgi satiekoties.
  14. Pirkums klientiem no citām valstīm (Lietuva, Igaunija, Krievija, Ukraina, Baltkrievija u.c.)?
    Jūsu ērtības mēs lietojam ЮНИСТРИМ (Unistream) un ЛИDЕР (Leadermt) sistēmas – naudas pārvadājumi pa visu pasauli. Šī sistēma veic naudas pārvadājumu divu minūšu laika. Tātad Jūs noformējat pasūtījumu, mēs nosūtam Jums savus datus. Pēc naudas pārvadājuma sistēmā, Jūs nosūtat mums Jūsu pārskaitījuma numuru. Tajā pašā vai nākamajā darba dienā mēs saņemam Jūsu naudas pārvadājumu un nosūtam Jums mūsu preci.

    Pārvadājums notiek EUR valūtā. Piegādāšanas apmaksa nav iekļauta produkcijas cenā, tāpēc tiek skaitīta atsevišķi, atkarībā no piegādāšanas gala punkta.
  15. Cik ilgā laikā man ir jāapmaksā mans pasūtījums?
    Jums ir nepieciešams apmaksāt pasūtījumu 2-3 darba dienu laika no noformēšanas brīža.
  16. Vai prece atbilst tam, kas ir fotogrāfijā (attēlā)?
    Jā, atbilst, bet krāsa var būt gaišāka vai tumšāka.
  17. Kā man noteikt savu izmēru?
    Izmantojiet izmēru diagrammu un drēbnieku metru.

    Paņemiet apģērba gabalu no Jūsu garderobes, kas līdzinās tam, ko Jūs gribat pasūtīt un izmēriet to. Mērus salīdziniet ar to, kas ir rakstīts portālā. Apģērbus, kas ir uz vietas Rīgā, var pielaikot uz vietas.
  18. Cik ilgi man ir jāgaida mans pasūtījums?
    Diennakts laika no pasūtījuma noformēšanas brīža ar Jums sazināsies mūsu portāla administrators un norunās tikšanas laiku (vai preces pārsūtīšanu uz Jūsu norādīto adresi). Uz sms neatbildam.

    Preces pārsūtīšana uz Jūsu adresi notiek nākamajā darba dienā pēc Jūsu pasūtījuma apmaksas saņemšanas. Šajā gadījumā mēs nosūtām Jums Jūsu pasūtījuma numuru uz e-pastu.
  19. Vai es varu saņemt savu pasūtījumu, ja nedzīvoju Rīgā?
    Jā, mēs varam nosūtīt preci uz jebkuru Latvijas pilsētu vai citu norādīto vietu.

    Pasūtījuma piegādāšanas apmaksa (Latvijas Pasts, Omniva, Pasta Stacija):
    līdz 1 kg - 5.00 EUR
    līdz 2 kg - 6.50 EUR